Rezumatul articolului: „E-brochures increassing online profit”
Articol publicat de Jeff McCarthy in Interactive Marketing

Decembrie 2004

Tehnologiile web sunt in continua dezvoltare si modalitatile prin care se pot realiza comunicari de marketing in mediul online sunt din ce in ce mai variate. In cazul comertului electronic brosurile online pot reprezenta o modalitate eficienta de comunicare.

Jeff McCarthy publica in articolul „E-brochures increassing online profit” publicat in 2005 modalitatile prin care tehnologiile web pot fi exploatate in scopul comunicarilor interactive de marketing. Prin implementarea celor mai noi tehnologii e realizare a brosurilor acestea sunt limitate doar de imaginatia celor care le proiecteaza. Astfel brosurile pot contine text, poze, animatii, aplicatii si modalitati de plata in cazul in care utilizatorul doreste sa achizitioneze produsele si serviciile firmei.

Brosurile web pot fi transmise prin posta electronica si pot fi accesate prin descarcare sau direct din browser.

In functie de tipologia activitatilor desfasurate de compania care initiaza comunicarea in marketing accesul brosurilor web poate fi restrictionat celor carora li se adreseaza.

Avantajele brosurilor electronice sunt reprezentate de interactivitate, expedierea rapida cu costuri reduse, monitorizarea actiunii utilizatorilor.

Spre deosebire de brosurile electronice brosurile clasice pot fi uneori mai aproape de consumator si mai usor de acccesat.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *