Rezumatul articolului: „E-commerce: Stay in touch – stay in business”

Articol publicat de Alastair Murray, Insurance Brokers, Februarie 2006

In acest articol Alastair Murray descrie modalitatile prin care se poate efectua comunicarea de marketing in mediul online. Acesta relateaza ca in 2004 aproape fiecare englez avea o adresa de email si aproape fiecare companie detinea cel  putin un website.

Respectivul articol ne prezinta modalitatile prin care trebuie sa fie armonizata comunicarea de marketing. Fiecare mijloc de comunicare online prezentat are avantajul si dezavantajul sau.

Astfel avem comunicarea prin email, numita si newsletter, care are acces direct la potentialul client dar nu permite un transfer foarte mare de informatie deoarece risca sa oboseasca potentialul client urmand ca mailurile trimise de companie sa nu mai fie citite niciodata.

Comunicarea de marketing efectuata pe websiteul companiei ne permite sa sa oferim un grad mai mare de interactivitate si gama mai variata de informatie, dar toate acestea fiind acccesibile doar cand utilizatorul doreste acest lucru.

O alta cale de comunicare cu consumatorul este si punerea la dispozitie a unui forum. Aici compania poate stabili o comunicare directa cu fiecare vizitator fara interesat de acest luccru. Vizitatorii care din anumite motive nu initiaza o comunicare  cu compania prin intermediul unui forum au posibilitatea de a consulta discutiile cu alti vizitatori.

Armonizarea acestor mijloace de comunicare electronica poate crea oportunitati pentru companiile care actioneaza online. Viteza de comunicare si usurinta in stabilirea canalelor de comunicare determina o reducere a costurilor in cazul comunicarii de marketing.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.