Este joi, ora 3 dimineata. Ma gandesc ca ar fi frumos sa mai scriu un articol pe blog. Timpul secolului XXI m-a convins sa-l neglijez.

Imi caut un subiect in drafts si-mi dau seama ca toti asii pe care ii pregatesc in maneca sunt prea seriosi si formali pentru starea mea de spirit.

Cateva momente imi trec prin minte despre activitatile de care m-am ocupat in ultimii 5-7 ani de cand incerc sa construiesc ceva mare. Proiecte de succes si proiecte esuate, oameni pe care i-am ajutat si oameni care nici acum nu inteleg care este importanta marketingului in societatea actuala (si nu ma refer doar la publicitate).

Dupa cateva discutii de perspectiva cu un bun prieten (btw astept cu nerabdare sa-si lanseze blogul) trag cateva concluzii:

– Treaba asta cu „Vale, Vale…e numa` pe internet” asteapta sa explodeze.

– Brandurile firmelor mari din zona de publicitate online nu au o autoritate consolidata.

– Piata romaneasca e o „vaca buna de muls” dar tot ce facem aici e greu de scalat (o sa scriu un articol si despre cum sa scalezi o afacere online la un moment dat).

– Consumatorul din Ro al serviciilor pentru afaceri  online nu poate sa inteleaga prea usor ca efortul intelectual are si recompense pe masura.

– Sa fii antreprenor nu e o meserie, e doar un alt stil de viata!

Noapte buna sau buna dimineata!

Articolul are 2 comentarii

  1. Bitza Reply

    Mai avem mulţi ani până o să se realizeze lucrul acesta, ca românul să aprecieze şi să facă ce trebuie. Un exemplu elocvent e site-ul celor de la creativemonkeyz si postarea serialului robotzi pe youtube (de unde ei nu mai capată trafic deci bani) din cauza unor habarnişti.
    Marketingul la noi în ţară e prost înţeles… aşa că, din nefericire, mai întâi trebuie educat consumatorul.

  2. Valentin Manescu Reply

    Salut,
    Urmaresc cu drag fiecare episod al celor de la creativemonkeyz, pot sa spun ca si-au atins obiectivul foarte bine. Ar trebui sa se bucure ca realizarile lor sunt apreciate si chiar furate, e un semn bun ca au devenit foarte cunoscuti si munca lor e apreciata si de acesti speculanti sau oportunisti! Btw sunt convins ca deja au fost contactati de cateva agentii mari de publicitate, viitorul lor e asigurat si pentru asta nu pot decat sa-i respect ca au reusit!

    DA! Marketingul la noi e prost inteles pentru ca habarnistii cred ca ei se pricep la toate. Lucrurile se schimba cu o viteza extraordinara, nimic nu mai este cum era, habarnisii nu mai rezista in fata putinilor concurenti potenti. Cand draga noastra specie de habarnisti va intelege ca trebuie sa lucreze cu profesionisti sunt convins ca se va incepe si educarea consumatorului.

    Cat de curand estimez ca mediul de afaceri va fi impartit intre antreprenori competenti si antreprenori faliti (fostii antreprenori de ocazie).

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *