Google Adwords pe numele firmei sau al brandului

Google Adwords pe numele firmei sau al brandului

Cand incepi o campanie pe Google Adwords sunt multe aspecte de care trebuie sa tii cont. In acest este foarte importanta strategia pe care o proiectezi cat si modul de monitorizare a campaniei (click-uri, actiuni sau conversii). Pentru ca oamenii sa te tina minte, este important sa-ti creezi/consolidezi un brand. Fie acest brand poate sa coincida cu numele firmei sau poate fi ceva diferit, adaptat afacerii pe care vrei sa o desfasori. Ca sa sustii brand-ul respectiv, iti recomand sa folosesti in campaniile create si numele firmei. Cei care vor cunoaste denumirea ta…Afla mai mult …
Avantajele campaniei de remarketing prin Google Adwords

Avantajele campaniei de remarketing prin Google Adwords

Cu totii ne dorim sa investim cat mai putin in publicitatea online si sa obtinem rezultate cat mai bune, nu? Campaniile de remarketing prin Google Adwords pot sa imbunatateasca semnificativ rezultatele unei campanii de publicitate (nu doar pe cele prin Google Adwords). Continue reading “Avantajele campaniei de remarketing prin Google Adwords” »Afla mai mult …

Conversiile intr-un magazin online

Pentru a lua deciziile de marketing corecte este necesar sa aveti acces la date relevante. Google Analytics ofera foarte multe facilitati pentru acumularea acestor date si interpretarea lor. Acest clip explica pe intelesul tuturor ce este o conversie si care este motivul pentru care trebuie sa fim foarte atenti cu datele de trafic pe care le analizam. In magazinele Webeshop am implementat de 2 ani posibilitatea de a folosi Google Analytics Ecommerce. Datele colectate sunt fantastice si ii ajuta pe posesorii acestora sa ia decizii exacte despre rezultatul campaniilor de publicitate online. Din…Afla mai mult …

Concurs Google Engage pentru agentiile de publicitate online,15 Martie-15 Iunie 2012

Programul Google Engage Romania lanseaza un concurs pentru agentiile care: - Atrag cele mai mari investitii In AdWords pana la data de 15 iunie 2012, indiferent de numarul de achizitii (categoria 1) - Inregistreaza cel mai mare numar de achizitii AdWords, cu valoare medie a investitiei de minim 100 RON In plus fata de valoarea cuponului, pana la data de 15 iunie 2012 (categoria 2) Fiecare din cele 2 categorii va avea cate 10 caČ™tigatori, rasplatiti cu: Premiul I - Tableta Android Premiile II & III - Smartphone-uri Android 7 pachete surpriza Google…Afla mai mult …