Ieri ne-am confruntat cu o problema care ne enerva de foarte mult timp.

Foloseam adserverul de la Openx si de fiecare data trebuia sa schimbam linkul bannerului in functie de necesitatile noastre (pagine de aterizare diferita, sau schimbarea linkului de numarare a clickurilor)

Astfel am inceput investigatiile si am descoperit cu mirare ca un banner flash poate sa aiba atribuit un link exact ca o imagine. Acest procedeu fiind cunoscut sub numele de ClickTag.

Pentru a efectua acest lucru bannerul flash trebuie sa fie pregatit.

In loc de instructiunea actionscript 2.0 de deschidere a unui link trebuie introdus codul:

on(release){
getURL(_root.clickTag, „_blank”);
}

In cazul in care incarcati apoi bannerul intr-un adserver decent, acesta va sti cu siguranta ce este clicktag si va configura automat linkul.

Daca doriti sa stiti si cum trebuie sa arate codul html v-am publicat codul de implementare:


<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
codebase=" http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" name="My-Banner" width="120" height="600" align="middle" id="My-Banner">
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain">
<param name="movie" value="mybanner.swf?clickTag=http://www.google.com">
<param name="quality" value="high">
<param name= "bgcolor" value="#ffffff">
<embed src="mybanner.swf?clickTag=http://www.google.com" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="120" height="600" name="My-Banner" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
</object>

Tutorialul care mi-a placut si dupa care m-am inspirat poate fi gasit la adresa http://www.e-planning.net/support/clickTag.html

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *