Cand incepi o campanie pe Google Adwords sunt multe aspecte de care trebuie sa tii cont. In acest este foarte importanta strategia pe care o proiectezi cat si modul de monitorizare a campaniei (click-uri, actiuni sau conversii).

Pentru ca oamenii sa te tina minte, este important sa-ti creezi/consolidezi un brand. Fie acest brand poate sa coincida cu numele firmei sau poate fi ceva diferit, adaptat afacerii pe care vrei sa o desfasori.

Ca sa sustii brand-ul respectiv, iti recomand sa folosesti in campaniile create si numele firmei. Cei care vor cunoaste denumirea ta comerciala, te vor gasi mai usor pe viitor.

Stim cu totii cat de important este un client multumit si mai ales cat de valoros este un client care revine la tine sa cumpere produse si servicii.

ebaySRP

Presupunem ca avem un brand denumit XYZONLINE, ce poate fi accesat pe www.xyzonline.ro .

Numerosi vizitatori vor fi predispusi sa scrie www.xyzonline.ro in bara de cautare in loc de locul unde apare adresa url a browserului.

In acest caz, eu iti recomand sa setezi la cuvintele cheie, incadrate de  paranteze drepte, urmatoarele cuvinte pe care anultul tau va fi afisat:

[www.xyzonline.ro] [xyzonline.ro] [xyzonline] [xyz online] [xyz on line]

Pe langa asta, vei putea beneficia si de urmatoarele avantaje:

– Te apreri de concurenti care pot face acelasi lucru cu numele tau.

– Potentialul client poate considera ca ai un business puternic, vazandu-te in 2 locuri (Google organic si Google Adwords)

– Poti descrie activitatea comerciala exact cum doresti, nu cum o preia Google din meta descrieri.

– Daca esti cautat de pe telefonul mobil, ai posibilitatea de a fi contactat rapid prin optiunea de Click 2 Call.

Articolul are 1 comentarii

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *