Demersul comunicational in comertul electronic prin Twitter

In fiecare zi descopar noi oportunitati de a face comunicarea mai facila intre companie si client.
Astazi mi-am propus sa va vorbesc de avantajele pe care Twitter.com poate sa vi le ofere.

Twitter.com ofera un serviciu gratuit care va da posibilitatea sa interactionati cu toti cei care au la randul lor cont pe acest site. Pe baza acestui cont puteti sa-i urmariti pe cei care scriu mesaje interesante si sa fiti urmarit de cei carora le starniti interesul.

Logo Twitter

Comunicarea in acest sistem se bazeaza pe redactarea unor mesaje de maxim 140 caractere, adica cat un sms. In aceste mesaje puteti include linkuri, poze sau coordonate gps.
Mesajele utilizatorilor pe care ii urmariti vor aparea in contul dumneavoastra impreuna cu mesajele pe care le-ati publicat sortate cronologic. Mesajele dumneavoastra vor aparea si in lista de mesaje a celor care va urmaresc.

Incepand comunicarea pe Twitter puteti sa trimiteti mult mai usor scurte informari vizitatorilor dumneavoastra avand urmatoarele avantaje:

– O comunitate stabila de utilizatori cu mare potential de crestere

– Nivel ridicat de perceptie a mesajului datorita garantiei simplitatii acestuia

– Propagarea rapida a unui mesaj de calitate

– Mesajele pe Twitter nu sunt la fel de agresive ca newsletterul, utilizatorii isi acceseaza contul doar cand doresc sa faca acest lucru

– Posibilitatea de a primi un feedback transparent la mesajele dumneavoastra

Modalitate de implementare Twitter in magazinele online:
1. Crearea unui cont pe Twitter.com cat mai apropiat de numele magazinului

2. Publicarea logo-ului Twitter in magazinul online (preferabil pe toate paginile acestuia) cu link spre contul alocat

3. Publicarea unor mesaje relevante despre punctele forte ale magazinului pe care il coordonati (noutati, oferte speciale, standarde de servire a clientilor…)

4. Adaugarea leaderilor de opinie care publica continut relevant despre activitatea din sectorul in care actionati.

5. Trimiterea de invitatii catre clienti si prieteni pentru a va urmari pe Twitter

Doresc sa mentionez ca acest articol nu reprezinta decat un indrumar despre cum puteti folosi Twitter intr-un magazin online. Pe Twitter puteti gasi si alte facilitati care va pot ajuta sa aveti o activitate de succes in aceasta comunitate virtuala.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.