Cum transformi o situatie neplacuta intr-o solutie fericita

De cele mai multe ori, cu prietenii sau la locul de munca, nu stim care sunt deciziile potrivite pentru a gasi solutii corecte la probleme neasteptate.

Se intampla sa gresim, doar cine nu greseste nu munceste sau nu exista!

Ideea acestui articol mi-a venit dupa ce un cititor al blogului mi-a atres atentia asupra unei greseli.
Instinctiv, am constatat ca mi se pare normal sa-mi asum greseala. Chiar daca uneori exista o cauza a greselii tale, este mai bine sa nu mentionezi sau sa o explici, apoi sa-ti cer scuze pentru problema creata si sa gasesti o solutie de rezolvare. O atitudine demna este o calitate apreciabila.

Eu am procedat de mai multe ori astfel, mai ales in business, de fiecare data reactia celeilalte persoane a fost neasteptat de prietenoasa. In felul asta poti sa reusesti sa-ti creezi relatii de lunga durata cu oameni speciali dar dificili.

Nu uitati, doar cine nu munceste nu greseste!

20130529-120435.jpg

Articolul are 1 comentarii

  1. Stefan Szentkiralyi Reply

    Buna seara, citesc cu interes postarile dvs. si incerc sa invat din experienta dvs. cat mai mult posibil. As avea o intrebare, poate ma puteti ajuta. Detin o firma platitoare de tva cu care operez un magazin online, asadar facturez clientului produsele/serviciile comandate. As dori sa stiu daca m-as mentine in legalitate daca mi-as infiinta o societate neplatitoare de tva, care sa intermedieze vanzarea catre clientii persoane fizice, pentru a reduce tva-ul de plata in urma acestor vanzari. Pe scurt: pt clientii persoane juridice sa facturez de pe firma actuala, iar pentru clientii persoane juridice de pe cea neplatitoare de tva. (dupa ce in prealabil am facturat produsele catre aceasta cu un adaos comercial minim). Astept cu interes un raspuns de la dvs. Va multumesc anticipat.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.