Cu pistolul la tâmplă

Cum reusesti sa faci vanzari intr-un context economic nefavorabil.  Solutia este usor de identificat si putem sa-i spunem „Cu pistolul la tâmplă”

Cand am hotarat sa scriu acest articol am realizat ca modalitatea de a face comert pe piata romaneasca s-a schimbat mult in ultima perioada.

Cei care au inteles ca in perioada de criza este necesara o politica de marketing de criza au avut numai de castigat (si cand spun marketing nu ma refer doar la vanzari, bine de retinut!).

Deci cum se face treaba asta ca idee?

1. Dupa parerea mea intai trebuie sa ne concentram pe produs si pret astfel incat sa fie perceput ca o oferta de nerefuzat.

Aproape din orice produs poti face o oferta de nerefuzat daca gasesti acele alemente care-ti caracterizeaza cel mai bine oferta si pe care concurenta nu le-a exploatat.

2. Oferta de vanzare trebuie sa fie inteligent proiectata astfel incat potentialul cumparator sa aiba timp sa reactioneze fara sa se gandeasca de doua ori. Aceasta oferta implica  un termen limita foarte scurt.

3. Promovarea trebuie facuta eficient, rapid si eventual sa se ofere o recompensa celui care recepteaza mesajul (Click aici si ai 20% reducere)

Intr-o astfel de perioada consumatorul este din ce in ce mai atent pe ce cheltuieste fiecare banut.

Utilizand aceste tehnici agresive se poate obtine limitarea gandirii rationale in favoarea deciziilor de moment.

Articolul are 4 comentarii

  1. Pingback: Tweets that mention Cu pistolul la tâmplă » Valentin Mănescu -- Topsy.com

  2. Pingback: Cu pistolul la tâmplă - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. elevendot Reply

    Parerea mea este ca produsul nu e de ajuns sa fie eficient, inteligent..da.., de nerefuzat va fi, dar numai in cazul in care produsul va fi oferit unui target tinta care intr-adevar are nevoie de acest produs.

  4. Valentin Manescu Reply

    Da, sunt deacord cu tine!
    Cu cat cele 4 componente (Produs, Pret, Promovare, Plasare) sunt mai bine adaptate nisei pe care activezi cu atat rata de succes va fi mai mare!

    Nu stiu cate din lucrurile pe care le cumperi chiar iti sunt utile cu adevarat. Este recomandat ca produsul sa aiba o utilitate ridicata dar de multe ori aceasta utilitate perceputa poate fi si stimulata!

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.