Cu totii ne dorim sa investim cat mai putin in publicitatea online si sa obtinem rezultate cat mai bune, nu?

Campaniile de remarketing prin Google Adwords pot sa imbunatateasca semnificativ rezultatele unei campanii de publicitate (nu doar pe cele prin Google Adwords).

Ce este campania de remarketing ?

Vizitatorii siteului tau vor fi urmariti de bannerele tale pe foarte multe siteuri pe care le acceseaza!

Campania de remarketing reprezinta un serviciu oferit de Google Adwords pentru a directiona intr-un mod special reclamele tale in reteaua de parteneri Google.

 

Cum functioneaza ?

Google memoreaza utilizatorii care au vizitat siteul tau, urmand ca apoi sa ii identifice cand navigheaza pe alte siteuri inscrise in reteaua Google si sa  serveasca campaniile tale.

 

 

Beneficiile unei astfel de campanii ?

– Campania de remarketing are capacitatea de a-i reduce in siteul tau pe cei care te-au vizitat. Va fi mai usor sa-i fidelizezi deoarece nu viziteaza pentru prima data siteul.

– Intr-un site de vanzari online (din testele mele) pretul unei conversii scade cu aproximativ 50%.  Este mai probabil sa iti cumpere un utilizator care deja iti cunoaste oferta decat utilizatorul care acceseaza pentru prima data magazinul tau.

– Reputatia  marcii tale creste! Utilizatorul poate sa creada  ca iti permiti sa ai un buget imens de promovare din moment ce ti-ai pus publicitate pe tot Internetul.

– Se pot maximiza incasarile prin tehnici de vanzare incruciasata. De exemplu putem sa le recomandam celor care au cumparat un laptop de 13 inci sa cumpere si o geanta pentru acest laptop.

 

Cum se implementeaza ?

– Un cod de audienta generat din Google Adwords se introduce in siteul tau. Cand audienta a depasit 100 de persoane, campania va incepe sa ruleze.

– Se creeaza bannere in cele mai populare formate (728x90px, 160x600px, 300x250px, 468x60px). Este recomandat sa folositi bannere statice deoarece au rata de click mai mica (expunerea reclamelor va fi mare, pretul total al campaniei si numarul de clickuri va fi redus).

– In functie de strategia de marketing utilizata se poate alege ca bannerele sa fie afisate pe toate siteurile unde navigheaza utilizatorul sau doar pe cateva dintre ele (va fi foarte interesant sa vezi ce alte siteuri mai viziteaza utilizatorii siteului tau).

– In cazul in care vrei o strategie de remarketing mai complexa, poti limita includerea in audienta doar a persoanelor care provin dintr-un anumit mediu de promovare (de exemplu din Facebook / Linkedin) sau doar pe cei care au indeplinit o anumita actiune pe siteul tau (de exemplu cei care au comandat in magazin mai mult de 500 lei sau au cumparat un anumit produs).

Articolul are 1 comentarii

  1. Alexandru Simion Reply

    Nu ma gandisem la faptul ca cei care tot vad reclamele or sa creada ca firma are un buget foarte mare pentru reclama, interesanta ideea. La partea de implementare eu recomand modificarea codului Analytics, parca e mai la indemana.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *